Snart............. BOKAT HOTELL

Snart ska ja hoppa in i duschen fryser som fan..
Sen hoppa i säng, ska upp tidigt i morgon sen ut till Pappa och sen därifrån till Norrtälje e riktigt nervös!
Ringde mamma också hon lät riktigt hööög stackarn..
Vi ska förhoppningsvis hälsa på henne på vägen hem i morgon..Min älskade mamma <3


Nu har vi Äntligen hittat ett Hotell ooo det vart en Natt på ett hotell i Stockholm med spa anläggnings o grej vi tog TIME FORE LOVE... Massa grejs ingick..
Checkar in den 29onde NOV på VÅR 3årsdaaag... Ut på söndagen.



Njut av en lyxig romantisk weekend i kärlekens tecken!

Följande ingår:
- En övernattning i Executive Dubbelrum med badkar
- Stor frukost buffé
- Lyxpaket med 1/1 flaska mousserande vin, säsongens frukter/bär & choklad på rummet
- Privat tillgång till relaxrum med bastu (måste förbokas i receptionen)
- Entré till Planet Fitness Spa & Träningsanläggning
- 2 SPA behandlingar på Planet Fitness; hydromasserande kurbad & helkroppsmassage
- Tillgång till pool & jacuzzi på Planet Fitness
- Lån av badrock, tofflor och handduk på Planet Fitness






Kommentarer
Postat av: Jojjo

Jag kommer aldrig glömma fredagen den 25 november 2005! När vi satt på bussen på väg hem från skolan, det var mörkt, kallt, vinter (jag älskar vinter) och you know, va? ska du också på date ikväll? haha! Shit, Ida, det är det bästa minnet jag har med dig! Jag är tårögd bara jag tänker på den dagen, JAG VAR SÅ JÄVLA LYCKLIG DÅ!!!! SHIT ALLTSÅ!!! den dagen!!!! i will always remeber!!! asså shit, jag blir galen av den dagen!! GE MIG DEN DAGEN NU!!! JAG VILL DIT!!! ALLT VAR SOM AA :P o nu tre år senare sitter vi här... o den dagen startade allt!!!! GE MIG DEN FREDAGSEFTERMIDDAGEN!!!!! nu märker du att jag skulle kunna skriva massor haha men ska slut anu :P

2008-10-24 @ 01:07:00
URL: http://johannasomaupairiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0