Super trött!!!!!

Har jobbat hela dagen usch e såå trött, var eller sov hos lillen igår ja  o sofie o vi var uppe till kl halv 3 ooo ja gick var tvungen att vakna kl 8 för att ja börja jobbet kl 9.... =/ sÅ nu e jag dunder trött...
PÅ jobbbet var det seeegt & oo när ja kom hem hade vi bjudit folk på fika för mathias kalas....



Ska försöka dricka en glas cola nu så ja PIGGNAR till vill verkligen inte gå och lägge mej ännu!!!

TusenTACK för era varma komentarer!!!! Dom betyder Allt. Jag ska erkänna att jag är sjukt nervös oo jag vet nog inte riktigt vad som väntar mej men jag är berädd. Jag skulle göra allt för att få bli lite mindre, min dröm.. ni förstår inte att alltid ha varit stor oo plötsligt bli liten det är ganska svårt och förstår.....
Jag hoppas på en tid så fort som möjligt..


Ringde mamma för en stund sen, hon kommer nog hem på måndag förhoppningsvis... Hon lät helt annorlunda mkt piggare... Jag läängtar efter henne så gaaalet mkt. Hade jag varit ledig såå hade jag nog varit inne hos henne hela dagen. Älskade mamma!




Har inte mer och tilläga än att jag e SÅ JÄVLA TRÖTT!!!!!!!!!!

Jag älskar min poojkvän min hund & min familj o vänner! Tack för allt ni gör.

Kommentarer
Postat av: malin

hur mkt går man ner av en sån operation ?

2008-10-26 @ 00:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0