Vår dag/kväll

Vi kom precis hem har nyss tagit en varm dusch de kliade som fan på hela kroppen, tror ja håller på att bli förskyld =( Jaa nyser som bara deen oo sen kommer mina utslag =( F*N snyggt o sjukskriva sig nu när jag varit ledig 2 veckor.. aja får göra de bästa av saken...

Imorse vaknade vi vid 8, skööönt är väl inställd på den tiden från kreta kanske haha....
oooo gick upp vid kvart i  9 oo börja sminka mej o sen kolla vi klart på filmen från igår till frukosten oo sen åkte vi till mina föräldrar där vi åkte ifrån till min morbror på Ekerö o fira honom... Träffade min mormor o morbror ooo moster o såå som ja inte träffar så ofta så =)

Vi var hemma där ifrån ca kl 6 oo vi åkte direkt till Mathias mamma o pappa som också hade kalas för Irene som fyller år på Måndag, o där var nästa släkt hehe =) såå det har verkligen varit en riktigt släkt dag..
Sjäälv klart var Elin där, Mathias kusin.. Bäääästa Elin som finns. Tur att du är med på alla kalas annars hade ja nog inte klara mej med alla 4 data mupparna =( Du eee bäääääst.. Vi älskar dig glöm inte de <3..
Där vaaar det mkt treeevligt oo nu kom vi hem..

Jaa ska snart sätta mej o kolla på ANDRA AVENYN som ja kom på IDAG attt jaa har massa avsnitt att kolla på som ja missat hihii *ler'
Imorrrn ska ja till Kev o lillen o buuusaa...




måååååååste boka tvätt tid HAAAR SÅÅ MKT TVÄTT ÅÅÅÅÅÅH usch!!!




Jaag verkligen saaaknar er Bengt / Fia / Lillen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0