Alltid är det nått.

Precis hem kommen från jobbet el aa en timme sen  =P
Men då gick jag ner med Tvätten på en gång eftersom ingen tvättade så det var sköönt min igentliga tid var  i morgon kväll men har fort kvar den och om jag orkar såå tvättar jag alla handukar så.


Ska hämta tvätten om 45 minuter..
Sen ska älskling i säng o då ska jag sätta mej o kolla på en film AV ALLA jag har haha..*ler*
Funderar på krypa ner i soffan med en kopp varm choklad hihi =) mums.. Men de får inte bli så sent för måste upp vid 8 i morgon bitti eftersom jag har läkartiden då..

Sitter och tittar på Malu möter... & ikväll handlar det om Anna lindh... Helt sjukt att det är 5 år sen hon dog nu på torsdag SHIT vad fort det går...
Mins den dagen det hände och jag gick i 9an oo hade precis kommit till skolan ja usch alla grät men ingen viste nog varför? förutom lärarna.. HEMSKT ialf... =/ Tanken går till hennes familj....


Sjuuuukt mkt serier det börjar nu, hinner inte ritkigt mer..
2 svenska serier som börjar ÅH längtar verkligen älskar såånna serier.. Kriminal serier..
Saamt massa andra roliga program som sing a along, singing bee.. Ensam mamma söker, IDOL..
Ja massor... =) men det är kul... Missar lite när vi är i grekland men men..


Imorn måste jag FÖRSÖKA gå med i den där jÄVLA akassan.. Fyfaaan..

Nee hejpaaa för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0