Äntligen.

Har jag kommit en bit på vägen..

Imorn får jag svar om jag kan flyttas till en annan plats, för hoppningsvis ;)
Damen jag pratade med var verkligen jätte trevlig hon förstog verkligen  kändes det som..

Så imorn då jäklar..


Precis kommit in från en lång promenad med Nicke, man svättas fast det är kallt ute. hehe..
Ska snart in iduschen känns att det behövs..

Ska se en film sen...



Träffade en dam ute på promenaden, en från gården som vi har lite kontakt med hon har också 2 hundar.
Hon verkligen älskar Nicke, hehe...
Hon berättade att hennes ena tik var med valpar så hon skulle ha nu i slutet av Sep... Hon hade parat hennes tik med hennes hane.. =)
Då berättade jag att vi ville hitta någon som vi ville para Nicke med, vi vill ju jätte gärna ha Nicke bebisar.. Kul o bara spekulera lite.... Sen får vi se. *ler*


Kommentarer
Postat av: Milla

mammatillbrian.blogg.se

2008-09-10 @ 21:30:46
URL: http://mammatillbrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0