Bilder från Fredags.






Fredagen började med att  eftersom jag sov hos Lillen eller lillens mamma där vi passa henne små syskon.. såå efter att vi lämnat hennes små syskon på dagis/skolan så åkte vi hem till mej oo  duschade o fixade oss o sen åkte vi till KS oo skulle hälsa på henne syrra som Fått Barn den 3e Sep.. Lill tjejen heter Molly Alva Therese.. Där var vi en stund samt vi gick och käka lunch med dom oo sen åkte vi förbi LillaGata i Solna o kolla Tatto till i Höst då vi ska tatuera oss...
Efter det skjussade jag hem henne o kevin oo sen åkte jag hem oo sov 2timmar & sen åkte jag och Mathias ner till Kina Krogen där vi mötte Pappa som var där med Tilda o hennes familj.. Efter maten åkte vi till Tilda oo fika en stund oo sen gick vi hem senare på kvällen till mamma och pappa där vi sov hela helgen....

Bilderna är Blandade jag vet..

Mysig Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0