Depp

klockan ringde kl 07.40 men slog av o skulle sova 20 minuter till, MEN vaknade avmej själv oo kollade på klockan..

08.10.. SHIIIIT Upp på en gång ooo sprang bort mot vårdcentralen skulle va där 08.15 men hann ändå, fick sitta  o vänta på min läkare..Idag kom jag upp i FRIKORT.. *ler* Till och med i Januari men men bättre än inget ;) sjukt att man lagt ut mer än 1000 kr på läkare usch.. o Alla mediciner..

Gick väl hyffsat hos läkaren hade hoppats på  lite bättre kanske men men hon kan ju inte göra mer..
När ja kom hem så har ja ringt 3 samtal  o ska snart ringa ett till..

Nu är jag inne på min 3e medicin, tur att de finns bodemedel mot saker samtidigt är det inge att skryta om. Skulle göra allt för att slippa trycka i mej massa tabletter om dagarna!


Har precis ätit frukost..

Ska ringa mitt samtal nu..


Att göra idag..

* Damsuga om jag orkar, de måste göras..

* ska ut på Lång promenad med Nicke om en stund.

* ÅKa till morfar.. ( min pappa ).

* Göra kyckling gryta till middag  ( kycklingen ligger i marinad just nu ).

* Titta på Idol 20.00 ikväll.

* Se en av alla mina filmer under dagen!



Byeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0