El inte?

Tisdag kväll...
Läängtar tills klockan blir 21.00 såå FRÄMMANDE fågel böörjar den nya serien...Med Eva Röse.
 Nicke var med mej på jobbet idag, vi kom hem vid halv 5 ca, har ätit macaroner o korv idag det var länge sen!

ska och hälsa på en brukare i morgon bitti kl 9 oo sen hem.
Torsdag morgon frågade Marit mej om jag kunde jobba mellan halv 8- halv 10 ungefär åå klaart ja stället upp =)

Ska nog stor handla på Torsda med..


Mathias gick hem tidigare idag för han e så KONSTIG  i magen, ingen aning om vad han käkat?De va sprutar.. ja?. hmm. Skit snaaack...


Ska snart ut  o gå med voffseen...



Fick erbjudande idag om att åka tilll Teneriffa den 2a NOVEMBER en vecka.. med Min brukare och hennes man.. Ville ta mej men mathias o det fick jag men Mathias vill inte ?! Och jag vet inte om jag  vill då?
Hennes man har bokat 2 lägenheter då kommer dom bo i 1 och jag ensam i den andra njaaa ja vet inte hmmm. Önska att någon annan kanske kunnat följa med. men men vi får se annars kanske dom åker själva.....

Annars om jag inte åker hoppas jag på att kunna åka till SOFIE istället i Norrköping den tiden..
vi får se..Om dom åker så jobbar jag inte helgen så vi får se.. Hade ju åkt dit IDAG som de va planerat om ja bokat biljetterna för lääääänge sen då de va billigt men men så dum som man e :( ångrar mej vill så gärna träffa dig babe.!!!!!

 Har inte bestämt mej ännu...

Nääää Byebye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0