För mkt på gång.

Vet inte riktigt vart jag ska börja..

Började jobba idag efter varit hemma efter13 dagar har varit ledig o sen åkte jag på förkylning o jag vet inte vad..
Gick helt okej, jobbade med en av favoriterna *ler' Riktigt kul då..
 Kom hem vid 18.00 då Älsk hade börja med maten som ja bett om idag vart de pressad potatis med lax o sås samt sallad... Alltid godast med hemlagat.

Sitter och pratar med Lillen nu angående TATTO, vi ska tatuera oss senare i höst vi har lite svårt att bestämma oss bara haha men vi får se....
Sitter och kollar på kristallen  just nu ska snart ut med Nicke o sen hoppa in i duschen o sen blir de sängen.. Imorn får ja sovaa o sen jobbar jag 14.30 - 20.30.... Sen ledig onsda o torsda oo sen   jobbar jag fredaaag Löördaag Sööndag..

VILL BARA SKRYTA  O SÄGA ATT IDAG ÄR DET BARA 24 DAGAR KVAR TILL KRETA GUD SÅ JAG LÄNGTAR NU! ÅÅHH... Ska BLi så skönt..


På tal om annat så var Nicke iväg till Mathias arbets kamrat igår uppe hos henne där hon bor, ( hon bor nästan i skogen ) ialf där hade dom spårnings lek... Hon höll i nicke o  Mathias sprang o jömde sig o o sen var de full spårning... tydligen har han riktigt mkt JAKT i sig o de syns ju  när han köp Nosen rakt ner i marken oo inte kan sluta!
Har pratat om att Para Nicke och hennes ena Tik, men vi får se... Inte aktuellt vi får se. Vore kul, vill ha en Nicke modell bebis valp hiihii...


Föresten håller jag på att söka nytt jobb, ja tycker de är okej där jag är ida men de går ju ut nu i DEC å jag måste ju ha något annat såå letar för fullt, ikväll har jag skickat ut 4 ansökningar. Får se om någon nappar alltid kul..




På onsda ska jag till läkaren......
Det visar sig hur det slutar.. Hoppas verkligen hon kan hjälpa mej, orkar snart inte mer!




Nu ska ja ut med vår VOVVE o sen väntar dusch.. BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0