Helgen avklarad.

Skulle varit ledig i morgon men nää jobbar extra..

8- 16.30.. Efter de ska jag nog ut till Tilda oo lämna lite saker oo sen ut hem o fila fötterna o lite så..
Fixa musik till mp3 oo seen har ja säkert en massa o göra men har inte kommit på en, måste fixa nicke saker också!

Helgen är äntligen över nu..



4dagar kvar idag :)

På tisda jobbar ja kväll börjar kl 14.00 med Möte...
På förmiddagen kl 11 ska jag äntligen klippa mej längtar så skönt när nån pillar med håret..
onsda jobbar 8-15.00 oooo  hem  o klippa mathias o fixa de SISTA oo såå...





Sitter ooo försöker fixa ihop lite så vi tjejer kan åka ner till Sofie igen den 6e NOV... Helgen fter att hon kommer hit.. HOPPAS verkligen.. Eee så jävla party sugen. Blir 2 helger på RAD WIE !!!!
Så vi får se :)



Nu kollar ja ensam mamma söker o sen blir de ANDRA AVENYN!!!!


_______________________________________________________________________







OM JAG FICK VÄLJA ATT VARA EN ANNAN PERSON FÖR EN DAG SÅ SKULLE JAG VARA...

ANNA BOOOK.... Älskar henne. åh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0