Hemma

kom hem för en stund sen..

Vaknade i morse oo gick upp o ringde mitt samtal efter en kvarts väntan..
Ialf det ser ljust ut o så får vi se nästa vecka.. =) ska ringa dit igen då..

kl 12 åkte jag iväg till Lillen ooo sen där satt vi o muppa oss o spela 500.. kl 2 var de dags att hämta kev såå då åkte vi till Dagis o sen direkt till Willys o handla o sen gick vi på Karlssons oo sen på willys o handlade till lördagen eftersom vi ska ha myskväll efter jobbet!!

När vi kom hem så åt vi lunch/ midda oo sen bara va vi...
Sen börja vi prata om tatueringen ingen o nu har vi äntligen bestämt oss, o vi skulle ringa o boka tid men man kunde bara boka på måndagar så då ska vi ringaa =D
Oo vi vill ha tid för 31a.... Okt dagen efter att Emelie fyllt 21... =)*ler*

Aaaa men hoppas de blir av ialf...


Sen åkte ja iväg till mamma opappa oo snacka en stund o nu är jag hemma..
Mötte mathias vid centrum där han kom med min lapp som kommit o brevlådan idag ooo så jag hämtade upp mina böcker som ja beställt...... WIIIE längtar verkligen tills ja kan börja läsa dom nu..... *LER*


Nuu blir de jobb 3daar irad sen ledig 3dar i raaad...


Nattti på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0