JAG HAR FÅTT MIN FÖRSTA TID !!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAA

ÄNTLIGEN...

Nu händer det grejjer... woohoo..


FÅTT MIN FÖRSTA TID den 8ONDE okt.. Då vi inte är hemma så måste ringa o få en ny tid i morgon men men :) hehe...
SÅ  JÄVLA GLAD ! Samtidigt blir ja lite rädd för vad det är som väntar en..
Detta besök är början på mitt Nya Liv !!!!!!!


Jobbar kväll ska snart åka vi har möte först..



klippte mej idag så skönt..  Mkt tunnare nu o klippte lite på topparna bara..¨

håller på att göra lunch nu, har precis lagt in de sista låtarna på mp3.. Såå börjar verkligen närma sig nu. Får för mej att jag e på väg at bli förskyld, nyser ooo var täppt i näsan i morse men har proppa i mej massa så vi får se!

Imorn jobbar ja 8 til halv 3 skööönt sen e de tvätta oooo sen PACKA de sista oo duscha o raka mej o sååå oo sen ska j göra blåbärs paj med vanilj glass mums..


neee ska äta min lunch o kolla igenom papprerna ja fick också saamt ge Nicke medicin o sen gå ut =)




TAAACK !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: anna

vad har du fått tid för?

2008-09-30 @ 13:04:08
Postat av: Elin

Hej Ida! Hittade hit till din blogg, Matte nämnde att du bloggade. Alltid kul med fler bloggar att läsa. Ha det så jättebra på Kreta nu! Kram

2008-10-01 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0