Ledig 3daaar efter en 3dagarna jobb helg.

johoo nu e man ledig 3dar som sagt...
Torsdag ska vi till Kista med min brukare jag och en till assistent sen freda jobbar jag halv 8 till halv2. Braa tid...Skööönt.

Jobbat freda lördaa sönda..
Efter jobbet i fredags åkte vi hem till Svärmor o svärfar ooo käkade midda o bara prata skit, kom hem rätt skapligt igår jobbade ja hela dan medans mathias o nicke va hemma.Efter jobbet åkte ja till Lillen för vi skulle ha myskväll oo vi käka midda oo sen fick vi ryck så vi stor städade hela lägenheten.. skit fin vart den ialf skönt för dom =)
Var hemma till 23.00.. Gick o la mej o åkte till jobbet vid 9 i morse..
Efter jobbet kom mathias o Nicke till bro, mathias har för övrigt jobbat hela dan han började 5 i morse, vi åt ialf midda hos emelie o magnus ooo sen spela vi guitarr hero.. =) hahahaha... Det var kul FYFAN vad lillen(emelie) är duktig på de.  shit men de förvånar mej inte..

kom hemvid halv 9 ooo har sutti här i kolla läget lite, Mathias sover. SKa nog också krypa ner snart..
Vi sov inte alls bra i natt ingen av oss usch... =( jobbigt spec när vi båda jobbar!

Som de ser ut nu så blir ja ARBETS LÖS från o med den 1a Januari =( men men vi får se hur de blir.. Hoppas chefen hittar en annan brukare åt mej el något... =/. hmm.. Trivs verkligen där jag är idag... =(

Imorn ska jag nog förmodligen över till lillen o sen åker vi till jakan oo handlar lite ska införa mathias presenter till han fyller år. han fyller 21 okt men vi åker ju bort saamt de blir så stressigt att göra allt när man kommer hem o såå.. Sen jobbar ja mkt  också!

På tisda förmidda ska jag iväg o hämta Kevin vid 11.30 caa oo sen ska vi ut till pappa då ja ska skjussa han till sjukhuset för Opereras... Sen åker jag o kevin hem..
Kevins mamma ( lillen) ska på arbets intervju såå jag har kevin för ingen kan hämta han från dagis kl 14.oo...
Skaa bli mys.. Så mysigt nu när man kommer såå skriker han oooo LEEER verkligen och har jag nicke med mej såå ropppar han vofff vovv vovvee hahah =D söötnoos... Kingkiiiis....
Såå säger han Maammiiii hela tiden till ALLT men jag rättar han o säger NEEEEEEEE IDAAA kevin IDAAAA =D hahaa....




BTW......
 Kul att Tilda kom ihåg min Namns daaag ida ialf < 3 Miss u babe snart åker vi till värmen o myyyser =) Love u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0