Lörda - Fross

Imorse var det sköönt o äntligen vakna upp brevid den man älskar samt en flåsande vovve.

Vi åt frukost oo sen gick vi ut i skogeen bakom stationen, lekte Spåår med Nicke.. Han var verkligen skit duktig vi turades om att gömma oss..
Riktigt stjärna..
Sen åkte vi hem till mathias föräldrar o snacka skit...

Var hemma till halv 4 ca.... har gjort lite allt möjligt!!

Kom hem från Ica för en stund sen var & handlade så stötte jag på en gammal vän till familjen eller rättare sagt min brors bästa kompis..
Han o hans flickvän har fått en dotter.. Det var verkligen kul o se honom det var år o dar sen. Han var sig lik o hans flickvän jobbade ja tillsammans med förra året när ja vikariera på dagiset här i BÅlsta under hösten..
Den där killen har varit som en bror för mej nästan alltid funnits med..

Dom fick en liten Viktoria ialf.. SÅ SÖT Grattis Fredrik & Cissi :)

Ikväll blir de Räk/Annat Frossa... Myys..vi ska äta :

 - Räkor ( el mathias ska jag äter inte de )
- Kyckling röra på rostat bröd, mums.
- Bröd och Lime aioli... gotti..
- Smårån med ost o kex.
- Jag har köpt OSTRON, jag har aldrig provat så haha får se om ja vågar 2st..
- Till de vin & Cola...

* Senare ikväll blir de krossad Choklad(glass) med marräng o chokladsås o strössel.
( om man orkar de vill säga ). *




I morgon eftermiddag blir det BIO med FREY. Alltså mathias familj. :) Vi ska te Tropic Thunder i Kista =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0