Måndaaaag..

Vaknade kl 8 då jag  satt klockan på ringing eftersom ja inte ville missa RIXFM MORGON ZOO premiär på tv6.... kl halv 8.
Kändes lite skumt att kolla på dom på tv när man alltid hör dom på TV bara.. Men men så var de sen gick ja upp o klädde på mej o åt frukost o fixa lite med pengarna på internet banken.....
Seen gick ja ut med Nicke sen åkte jag iväg till Lillen o Kevin..
Vi skulle ringa o boka tid för tatuering meen nu sa dom ring i slutet av veckan när han sa förra veckan ring på måndag? hmm okej när ska man ringa då?Så vi ska ringa på freda förmiddag..  igen . Som de ser ut nu blir det den 31 Okt jag o lillen på LillaGatan vi ska göra 2 tatueringar var.. nice verkar vara riktigt billigt där hoppas dom är bra bara...
Skulle få betala 800 kr för att skriva 2namn på Bröstet samt mitt födelsedags nummer i Nacken.. Det är bra *ler*

Vi gick igenom Lillen garderop av någon aledning haha. så hittade vi magnus hennes pojkväns puma skor röda som nästan e ovanvända oo han vill inte använda dom såå ja fråga om ja fick dom å de fick  jaa*LER* Dom är lite stora men grymt snygga..=D

Sen åkte vi ialf, först mot Elgiganten oo kolla på presenten till Mathias för han fyller år i okt men han får dom nu innan vi åker samt de fanns en anledning också..
Han fick GUITAR HEROOOO som han sitter i spelar nu. Till Wii.. Saaaamt han fick en IPOD.... Han hade önska sej båda sakerna oo ipoden fick han för han skulle ha den nere på Kreta..
Om han vart glad när ja kom hem o han öppnade dom??ojoj...

Sen åkte vi iväg till kapphal oo kolla efter en tunn jacka eftersom jag inte har någon , då min hund tuggat på den så jag var tvungen att slänga den  =( men hittade ingen som vanligt...
Vi letade o letade åkte till Centrum också..
Sen åt vi Lunch oo sen åkte vi o hälsa på min mamma på sjukhuset i jakan...
Sen åkte vi heeem!!

Nu sitter mathias o svär åt att han inte kommer någon stans o jag ska snart göra middag!!!


Imorn vid 11 ska ja hämta KEvin ....De blir nog en film ikväll...







Ville köpa en ljusblå men den var slut så det vart denna gråa.. Men den e också snygg :)

Kommentarer
Postat av: anonym

Vad ska du skriva för namn?

2008-09-15 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0