NYA tag..

Hej hopp i SOLSKENET!!! jobbigt när man gått o köpt jacka o allt såå går de o blir vaarmt igen.. Men de är sköönt också  =)

Kom hem för en stund sen från Kungsängen där jag var och hälsade på en Nya brukare som jag skulle skolas in hos..
Men jag sa att jag ville fundera på det. och jag Tänker tacka NEJ!!!! Tänker inte berätta varför men så är.

Mathias är hemma idag eftersom han fort e konstig i magen skönt o vakna upp med någon i morse riktigt mys, har köpt blåbärs soppa som han ska dricka nu 1liter... Hoppas de blir bättre.. Jag har ialf inte fått nått :)



vill ha nytt jobb nu på en gång..
så dagen planer ÄR :

RÄKNA IHOP räkningar tills i morgon.
Kanske baka har inte bestämt mig ännu.
Ut o SPÅRA med Nicke...
Fixaaa o triixaa lite :)
SÖKA NYTT JOBB *ler*


Kommentarer
Postat av: Martina

kom o hälsa på nån helg och följ ut och hundarna kan få spåra efter viltklöv. blodspår typ.

hoppas du får jobb du vill ha snart! puss

2008-09-24 @ 13:37:11
URL: http://wifemarran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0