Tjolahopp

Sitter och kollar på Filip Och Fredrik.. Ganska kul program hehe..

Igår hade jag kevin hela dagen så de fanns ingen tid för datan, hämtade han vid 11 igår sen åkte vi ut till mamma och pappa där vi skulle skjussa pappa till sjukhuset i Enköping för han skulle opereras..
Sen åkte vi till bålsta centrum o gick på Lindex samt Ica oo sen apoteket... Sen åkte vi hem o åt lite lunch sen gick vi ut med Nicke o då åkte vi rush kana också de var skoj hehe.. Efter att vi hämtat mathias o skjussat hem han såå åkte vi till bro station där vi hämtade upp hans mamma lillen vid tåget sen åkte vi till hennes syrra o pojkvän tobbe o deras lille molly... Dom bor i Määärsta.

Vi åkte dit o myste sen bjöd dom på mat, sen åkte ja o lämna av lillen o kevin sen åkte ja hem så jag var hemma till kvart över 8 ca.... O dåå kolla ja tv sen sov ja!

Imorsee började jag med och tvätta oo sen åkte ja ut till Pappa ooo sen tillbaka til bålsta för att hämta ut Medicin till honom för han hade sån verk eftersom han e nyopererad... Stackarn nu går han på kryckor!!!
Sen åkte ja tillbaka till honom oo sen kolla vi på film 21 poker filmen helt okej men har sett bättre...

kom hem vid 6 oo laga mat sen har vi kolla på idol o sååå...


Igår började den nya serien FRÄMMANDE FÅGEL!!!! fyfan vad spännande det är.. Åhh längtar tills nästa tisdag.
Synd bara att vi missar 2gånger sen när vi åker.



NÅGON frågade vad jag skulle TATUERA IN FÖR NAMN?? Det ska stå:

MaMMa
PaPPa & ett hjärta... i Skrivstil ;)



BILDER FRÅN IGÅR!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0