TO MUTCH TO DO

Torsdags : jobbade mellan 8-18 var i Kista med en annan arbetskamrat o vår brukare..Gick o strosa lite, fikade o lunchade sen åkte vi hem. Mysig idag.
När jag kom hem ringde jag en del samtal, gick ut med Nicke åt midda sen var de dags för IDOL  o sen duscha ja o sen direkt i säng.. De var min dag.
Jag måste ju bara berätta att IDAG KOM MITT SVAR PÅ MIN EFTERLÄNGTADE LÄNGTAAAN OJOJ..... DET KOMMER ATT HÄNDA, ETT STEG NÄRMARE GUUUD.. VILL JAG DET HÄR?? KLART JAG VILL DET ÄR MIN ENDA CHANS :)

Fredag : jobbade 07.30 -13.30 tog mej men lillen o kevin hem från bro. Dom gick hem till mej o spela Guitarr Hero med mathias medans ja var hos kuratorn  =) Det gick verkligen kanon. =)
Kom hem vid 3 oo då åkte vi till mamma o pappa o bytte bil samt lämnade Nicke där..
åkte till bro o hämta emelies plånbok..

Åkte till stinsen, var där till kl 5.. Magnus nya jobb, Emelies pojkväns jobb *ler* Han jobbar på Stadium..
Jag köpte äntligen en Jacka ialf som ja hittade en svart Everest... Skit skööönt.... Sen fikade vi o sen gick ja o lillen in på Gina Trico ( stavas de så?) ooo sen åkte vi hem...
Gick o köpte varsin kebab med bröd på pizzerian men snakka om TRÖGA!! haha.. Men goda som fan var dom..
Var hos dom en stund sen till mamma o pappa bytte bil o hämta Nicke nu e vi hemma..

Ska snart isäng ska bli mysigt att vakna upp brevid någon i morgon det var sjuuukt länge sen..
det har varit
Förra helgen jobbade vi båda..
Helgen innan de jobbade mathias.
Helgen innan de var vi Norrköping.
Helgen innan de sov vi hos mamma o pappa i varsin säng o  innan de var jag i Tallin...
Jaaa tiden går fort..



Om 2 veeeckor är vi där.. wohoooo..




Nuu blir de Natti Natti...

Kommentarer
Postat av: Sussi

http://jagefrisk.blogg.se/ där är länken =)

2008-09-20 @ 08:53:59
URL: http://www.metrobloggen.se/Sussiiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0