miss . .

Känns som sommaren snart  e slut, tills man blir påmind om att man fortfarande har semester hihi eller heter det Arbetslös. Men Mathias har ju fort semester & i morgon åker vi mot VADSTENA,  de ska verkligen bli jätte mysigt..
De blir jag mathias mamma pappa Bennie Martina Aimee oo på freda kommer Robert o Helen oo sen åker tilda med familj ner i morgon också..
På torsdaag e det skänninge marknad som gäller hoppas på att hitta en ny brevlåda o lite annat smått o gott kanske ;).
Hoppas på att kunna ta ett dopp i  vettern ooo några mysiga solkvällar har faktiskt köpt med oss vin o Öl såå  blir nog mys :)


Imorgon på vägen kl 9 ska jag vara i Enköping på arbetsförmedlingen oo gå på en intervju..








Jag kan inte låta bli ooo saaknaa..
Det e 2 månader sen nu snart.. Hinner nog bli 3.. =(
Tiden går så fort.. Tänk vad som kan hända av lite missförstånd, oo strul när det hade varit bra så längeee nu men men =(...
Spel kvällar, Länge sen man var ute... Man träffades flera styckna o bara myser.Åka iväg på utflykter, åka iväg till storstaden( en annan stad) o hälsa på..Det var grymt mysigt! Allaaa galna hemma festeeeer.. Alla skratt oo minnen.. alla toookiga grejjer. =(
Hoppas ni får det rooligt på er resa o hoppas vi kanske kan hitta på något när vi kommer in i vardagen igen om ni har tid o lust!


sköt om er Massor...


Jag Saaaaknar er förbannat mycker tjejer.....
Lillen Soofie & Bengan! <3
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0