Ändrade planer

Vaknade kl 10 i morse trodde kl var 11.... Men skönt Kevin sov ända till kl 10 inte så konstigt kanske haha....


Vi åt frukost ooo sen kom vi överens om att åka till stinsen, men efter en del hit  o dit snack oo stress så skjussade jag hem emelie o kevin oo sen åkte jag hem igen..
VI bestämde att vi ska åka dit i morn iställe när Lillen slutar hon slutar tidigt i morn o då slipper vi komma till stinsen ooo stressa runt samtidigt kan kev vara på dagis =)

Vi ska snart hem till Frey  o äta middag =) Gotti..
Är så glad att jag ännu inte fått ont i magen av något har ju fått mina " håll" typ hjärt klappning osv  o de e jäkligt obehagligt men jag överlever..




Nu ska ja lägga mej o kolla på en serie på datorn sen e de dags  åka.



FAAN vad helgerna gå FORT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0