Bad day

Skit dag rent ut sagt, irreterad ledsen om vart annat...


Folk i min omgivning klagar på att jag e tillbaka på mitt "gamla" jag... o mitt humör.....
Samtidigt kan jag inte göra så mkt åt det för jag får inte ta min medecin ännu pga mag operationen då jag inte får ta hela tabletter.. Men jag kan väl börja ändå så får vi se vad som händer.. suck.......


Äter banan ska snart se en film ( ovanligt va ) ... Kanske åker till mamma o pappa en sväng ikväll eller så åker ja till tjejerna om de har tid oo ja inte ångrar mej.....
Ingen lust o äta heller känns som jag bara äter fel mat hela tiden man tror o (tänker) ju på samma sätt som innan. Kanske skulle behöva göra en HJÄRN operationen oxå så man verkligen blir en NY människa.........


Eh så less på jaaaaaaa eh skit samma varför ska jag skriva ut de för ni har ialf ingen nytta av de, ibland undrar jag hur en människa med Snopp tänker.... Alltid samma fras - Men så tänkte inte jaaaaaag.. blablabla.......





Ge mej Helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0