blöhöööö

har aboslut ingenting o skriva om många tjaatar men ja? kanske för att jag gör INGENTING om dagar =(
Alltid samma.. Vaknar, går ut med nicke äter, kollar saker på dator, äter igen.. kollar film.. vi går o möter mathias, äter igen... kollar på film kanske ( serier) äter midda sen något program på tv sen lägger mej  sängen o läser o sen sover.. om om om om igeeen =( suck...

Ett stort posivitet idag ialf.. Vi kom hem från mamma o pappa för en stund sen där vi åt mat samt var på husvisningen..
Vi är med i leken vi båda är på vi har lagt ett BUD o leken kan börja ;)



Försäkringskassan håller på  med utredningen får se när jag får mina pengar för sjukskrivingen =(
Akassan kan ta upp till 9 veckor om ett beslut hur mkt o när man ska få dom pengarna =/ Suck
Kan ju glömma några pengar denna månad, tur man inte ska shoppa denna månad !


Nästa Fredag är det kryssning också... Blir en billig kryssning tror jag!



Jag håller på att kolla igenom hela Rederiet Haha läääääääääänge seeeeen räknad ut att det är 17 år sen programmet spelades in... samt kollar igenom TRE KRONOR ahah Allt funkar som tids fördriv haha..




Nu blir de rederiet som sagt o snart dags för mat igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad roligt att du budar på ett hus! Vilket är det?

Tack för att du svarade, jag ska säga det till tessan, till henne sa de att det är 2års väntetid...

2009-02-19 @ 09:58:41
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Monica o baby Felice

Finns faktist inget inlägg . Men hon tog en överdos av misstag geom att ha tagit metadon när hon druckit alkohol =(

2009-02-20 @ 09:37:02
URL: http://moncans.blogg.se/
Postat av: sussi

Yeees :D

2009-02-20 @ 10:48:05
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0