En kväll med mina favorit flickor..

Imorse gjorde jag min DEBUT tur på TOA oo gjorde nr 2 SKÖNT hahaha eftersom ja inte gjort det sen FÖRRA måndaaagen wohoo.. Kanske för ja inte äter så mkt men ialf haha..

Har legat på soffan o koll OTH idag. Mys.....
Gått en promis med Nicke så mkt jag orkade..
Sen kom mathias hem o vi brände in nya spisen ;) Luktade APA fyfan haha....

Seen gjorde vi midda vi kokade ris ooo sen hade vi grillad kyckling kvar från igår som vi åt ooo det var gott, sen drog ja till apoteket o köpte salva oo sen vidare till lill pluttan ooo där var sofie...
O keeeeeeeeeeeeeevin the shit HAHA " My Life " Garvar bara jag tänker på de... haha..Lillkillen assså....


Har äntligen fått hem Janet o Kim´s Låtar Från Made In Sweden Nuu Sjukt bra..


Vi var där en stund ooo myste o garva så så nu har ja ont i magen haha usch da.. Glömde att jag skulle äta min banan så fick äta den på vägen hem...
Ska snart gå o borsta bissarna oo sen krypa ner i säng med älsk...........

FIck väääärldens finaste blomma av tjejjorna oo ett kort.... Göllit dom tycker/ tror verkligen ja kommer bli TRÅD smal hahahaha ush nee det hoppas jag verkligen inte.. Hoppas ni vet hur mkt jag älskar er.. <3



Nu är det natti natt KOLLA Bd, min dag i BILDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0