Ett kort inlägg

HEmma i vårlägenhet MYYS !! Äntligen sköönt o vara hemma...

Kom hem vid 3 dåå snyggingarna haah var här o lämna vår nya spis ojoj den skiner o e sååå fin *LER* hihi måste bränna in den i morgon baraa får göra de när mathias kommer hem efter jobbet i morn..

sen kom mamma hit o tog spruta men mathias tog på mej  o det gick jätte bra såå då behöver inte mamma åka hit varje dag till måndag! skönt...
senare åkte vi till mathias mormor som e hemma en vecka från spanien för att hjälpa mathias morfars håll i er nu FASTER hon ska flytta till ett äldreboende Greeeta =D helt underbar TANT oooooooo tant e 97 år gammal hihi.... Men nu bor hon äntligen på hem i stan, innan bodde hon i lgh på östermalm.....

ialf vi åt mat o såå dom andra år smörgåstårta medans jag hade med mej barnmatsburk hahahah åt halva den ;) köttfärs sås oo spagetti.....
Kom hem o satte mej o kolla ANDRA AVENYN oooooo sen ändra lite på Facebook.... oo nu sitter mathias brevid mej ooo väntar på att vi ska äntligen få krypa ner i sängen brevid varadra :)

Imorn blir de not OTH oooo sen försöka röra på mej lite med Nicke....

Sen på eftermiddagen eller vid 6 där såå ska jag träffa Lillen & Sofie tror jag om de kan..Var så länge sen vi sågs.........

Ska försöka fylla i mina försäkringspapper också oo skicka iväg de......




Nu blir de Natti NAtti på er....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0