Fredag 6e FEB....

snön faller igen som vanligt sUCK försvinn snö jävel.....



Nu ere snart dags för sprutan igen den SISTA wohoo sen ska vi åka till mamma o pappa oo käka midda samt vi ska kolla på ett hus.... :)

Till middag blir det köttfärs limpa o potatiis . . =) 


Vi planerar Bandit Baut Wohooooo den 25e April, förra året skulle vi boka men var för sent ute som vanlgit suck o tänker inte råka ut för det denna gång...... Blir väl jag o mina 3 tjejjor hoppas jag på.
Tror inte jag vågar dricka men vill partajja ändå  *LER*
Samta det är Sofieeees födelsedag wohooo... 22år faan gammal höhö......




Neej nu måste vi sätta fart innan det blir mörkt o vi inte ser något av huset..


Ikväll blir det lets dance hos mamma o pappa o sen kanske tjejjorna.. bajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0