Häggeby

Det bubblar och jag raaapar haha...

Nicke ligger o skäller åt  ingenting.


Mathias har precis lämnat Häggeby då han måste åka hem o käka o se skulle han städa men han skulle komma ut i morn igen hoppas jag...
Vi har kollat film oo gått ner till Tilda men de skulle precis åka så jag o pappa ska gå ner dit ikväll en stund i stället sen gick vi fram till o tilbaka till brevlådaaandet tog en stund ohh det var tungt..

Inte nog med att det stramar i magen så har jag så ont i Nacken o Axlar efter att de tippat bordet..

Får se vilken dag jag åker hem, ikväll ska jag försöka o ta min spruta på men sj  i magen vi får se om jag vågar som mamma sääger!!


nu ska ja kolla in tvplaneten oo se om de finns nått på tv el oom jag ska slå på min data o kolla OTH vi får se.

Baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0