Hem till hem i morgon

Ja precis som det låter imorn ska jag hem till oss... Hem till bålsta till Lägenheten, hem till mathias, hem till min säng o mina saker oo ligga brevid den man älskar som mest.... <3 har inte sovit tillsammans på 1veckaa Det är väldigt länge på lääääänge.... Mins inte sist annars brukar det vara någon/några dagar men inte mer än så...


Pappa är ute med nicke o kissar.. själv sitter jag här o har precis kollat klart på advokaterna... oo ska väl snart borsta bissarna o krypa ner isängen jag vet inte ännu e inte trött fast jag gääspar..


Det går så där med maten, mamma måste tvinga i mej mat så fort jag tänker på mat så mår jag riktigt illa... Det är svårt, man vill inte ha maten fast man måste. Helst skulle jag vilja bara dricka vatten, men det är allt från ett glas nyponsoppa,proviva soffa med svartvinbär, varm kycklingsoppa.. Hård smörgås, skorpa, en miniskål kräm, vatten som sagt ooo en liten anskett mosad potatis o lite sås..... Idag hade mamma lagt upp maten på en tallrik men inte ens det fick jag i mej.. Men gud så gott det var med mjölk till det var VECKA sen jag drack mjölk mmm......
Men det går, det e nog som mamma säger jag vill inte ha för MKT mat för jag är rädd  att det ska göra jätte ont.. =( .... Kramp aktigkt eller att man mår illa eller så oo det är inte kul..........

Ställde mej på vågen i lördags oo jag har gått ner 10,7 kg sen den 8onde DEC den dagen jag börja med pås diet... =) hihi ska väga mej en gång innan jag åker hem imorgon oxå får se om de blivit något mer...
Med mina sprutor som jag tar varje daaag fragmin sprutor ( för proppar ) i magen o dom tar ju mamma på  mej..
Hon kommer att åka förbi hemma hos oss i Bålsta varje dag när hon slutar jobbet oo kommer o tar sprutan på mej..
På freedag ska vi hit såå ska hon plocka stygnen om det är läkt oo sen byta plåster, det kliar som FAN på maaagen under plast fickorna eller vad man säger men det är ju bara tecken  på att läker :) Tur det....
Det som är jobbigt är att jag inte "skitit" på ett taaag idag är det e Vecka seeeeen jag bajsa... =/ inte konstigt eftersom man inte ätit spec mkt men ialf känns osm jag verkligen VILL bajsa =(

Så i morn kommer jag hem till vardaan igen, imorn kväll ska vi hem til mathias mormor som e hemma på besök från spanien oo vi ska käka midda däär tror jag det är inte bestämt helt ännu !!!!
Nicke mååår bra, han älskar o vara här ute på laaandet med alla kottar när vi kommer hem nu så kommer de blir korta promenader när vi e hemma själv tills husse kommer hem =( men men de gååår....
Pappa måste hjälpa mej o bära upp alla saker också har ju en del med mej =/ oo jag får ju inte bära något själv på 4-6 veckor.. inte mer än 1kg...... annars kan jag få brock innan för magen som kan göra ont sen o man måste operera bort usch..?! Ne tack!

Imorn kommer oxå vår NYA SPIS får se om den är hemma när vi kommer eller om han e kvar när vi kommer hem hehe det ska bli jätte skööönt! *LER*



Vi har suttit ooo kollat resor idag, vii ska ju förhoppningsvis åka alla 8 st, mina 2 bröder och deras sambor oo AIMEE =D Fasters bebis.. o sen mamma o pappa o mathias.. Vi har ju varit inne på grekland men inte Kreta igen, det är ju väääldigt tjatigt nu efter alla år..... ooo nu har vi fokusera oss på Zakyntos ( hur de nu stavas)Men allt är typ slut såå dom hade varnat oss på " resebyårn i uppsala" att om vi verkligen vill åka ooo eftersom vi är många sååå borde vi boka den närmaste veckan o det vore ju bara skööönt o ha en resa o se fram imot...
Det blir någongång i Augusti/ sep vi får se.. :) Hoppas verkligen alla kan åka med vore kul.........
Men vi får kolla vidare, vi tog med oss kattaloger hem...........




Mathias ringde ooo sa att han skulle åka på BanditBåten den 25,e - 26e April oo han skulle åka med ett gäng från "gilden" några han tydligen inte träffat eller såå men de har spela ihop ett bra taag.. OOO jag kände bara okej?Vad ska jag säga jag har ju åkt iväg själv men ändå....
Jag sa de a jag kanske vill följa med, - AHA men vi tänkte åka ett gäng fick jag till svar..
Orkade inte diskutera men de e väl ingaproblem.......
Det finns andra saker jag tycker e jobbigt baraaaa oo som jag blir grymt ledsen fööör men killar vill verkligen inte se de
=( o de kommer väl aldrig göra de heller.. hur mkt man "försöker" förklara..

Suuuuck...


Nee nu ska ja in på Aftonbladet ooo kolla vem som vann ÅRETS BLOGGPRIS !!


Baj

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej ida!

Jag tänkte på det förut om ni kanske vill ha hjälp att gå ut med Nicke nu i början när Mathias jobbar? Jag kan gärna hjälpa när jag är hemma och ta ut honom på promenader :P Bara så ni vet.

2009-02-03 @ 10:18:22
Postat av: Elin

Hej ida!

Jag tänkte på det förut om ni kanske vill ha hjälp att gå ut med Nicke nu i början när Mathias jobbar? Jag kan gärna hjälpa när jag är hemma och ta ut honom på promenader :P Bara så ni vet.

2009-02-03 @ 10:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0