Lördag NATT 02.56

Tittar på tv... ögonen går ikors, nicke snarkar..


Melodifestivalen var baajs.... =/ Fast de var ju tur att de var rätt som gick vidare :)


Denna kväll har ja hunnit med att pröva Hambugare på Donken, lite chips, en smörgås med korv på, en glass oo jag känner inget alls.. SKöönt vill jag lova!

Kvällen hos lillen var trevlig.. Slutade då väldigt olyckligt så jag bestämde mej för att ta med lillen o kevin med hem hit..... Så de sover inatt.
Kevin var vaken till kl 02.. oo DÄCKADE snabbt mellan bålsta o bro.. haah tror jag nu ligger han i min säng oo snosaaar tills nicke natta honom...... Han o lillen ska sova på stor madrass i v-rummet.
HOPPAS kev sover länge bara hahaha...



Nej nu e klar fö rmkt NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0