Neeeeeeeeeeeeeej =(

Hela kroppen hoppar, jag skakar, pulsen slår dubbelt så fort..... Känner mej nästan kvävd.... Åhh =(
Jag har ätit för FORT eller för Mkt =( Tyckte jag åt såå bra men neee.........

Nu är det bara o vänta ut tiden det gör inte ont någonstans men känns som man blivit skrämd.. * läskigt*
Någon gång ska väl va den första.....




Mathias åkte för en timme sen ;) ja då undrar ni säkert om han har sovmorgon men nee haha......
Vaknade av att han sa hejdå oo pussade på mej...
Det tog inte långtid innan mathias kom tillbaka genom dörren oo var naken igen o la sig i sängen..
o jag aa jaha hej? vad gör du hemma..

Jaaaa klockan är TVÅ sa mathias oo jag kunde inte mer än garva....
Han hade trott at klockan inte ringt o slängt sig upp ur sängen oo kollat på klockan o kollade bara på MINUT visarn som visade kvart ÖVER men inte vad hahahah så han skyndade sig som fan o åkte till jobbet men det var total dött oo grindarna var inte öppna oo dåkolla han på kl i bilen oo där stog det 01.57 oo han tänkte dne måste gå fel men på vägen hem såg han klockan på OK/Q8 oo den stog på samma hahahahaha Bara hem o lägga sig igen...
o hade så svårt osova så vaknade han kl  7 när han börjar kl 6 men ringde o fråga om han kunde va hemma idag för han sovit så dåligt men dom hade sagt åt honom att sov en stund o kom sen
HAHAHAHAHAH jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vissa sover ororligt...









nu TROR jag minsann det är dags för nr 2 Besök på TOALETTEN WOHOOO!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0