ny vecka IGEN

Imorse vaknade ja vid halv 10 sköönt men gick inte upp förs halv 11 hahaha " typiskt mej"
Gick upp åt frukost gick ut med Nicke o sen fick ja värsta magkrampen =( usch jag e såå trög i magen det är en nackdel med den här operationen man blir lätt trög...... Oo de gjorde så ont o sen försökte ja ta i då gör de ont  magen så vågade inte ta i mer... Ooo jag har världens jävla mens verk =( Det var vekligen MÅNADER sen jag hade sån här ont oo såå mkt hade glömt hur det var att ha mens..........

Det är kalt o jävligt ute o de blåser som fan.....

Igår kväll åt vi fläskfilé med potatis gratäng Det var så gott oooo sen tittade vi på BECK... Alla har man ju sett men det är ett tag sen så jag hade glömt hur de slutade haha *spännande*




Vi längtar så jääääKLA mkt till Onsdaaaaaaa Åhhh !!! Vi har planerat en del ooo småpratat...



Har igentligen inge vettigt att skriva

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Ida!

Jag undrar vart du opererade magen och hur det kom sig att det gick så fort för dig?

Min systerdotter vill göra samma operation så det är därför som jag undrar!

Hoppas att allt är bra med dig annars

2009-02-18 @ 11:51:45
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0