Över 12


är precis vad klockan är....
snart sova..

Var mys hos mamma nu är äntligen styngnen borta lite läskigt när det vart som små hål in i magen haha frågade mamma flera gånger om det inte kommer rinna ut något där ifrån.. haha.. Men duschade o såå oo vi tvättade o satte på nytt förband så nu e de bra igen men kliar ;) hehe..
De har sytt på väldigt roligt sätt hehe lite kors o tvärs ooo de vi upptäckte när vi var klara var att de gjorde 6 hål och inte 5 som de hade sagt men men... Nu är det värsta över haha sprutorna e klara och stygnen e borta nu ska de bara läka ihop mkt fint =D

Vi tittade Lets Dance ooo åt glass till efterätt o det gick bra, bättre än jag trodde jag reagerade inget skööönt =)
HAsse arå åkte ut vilket jag tyckte va trist =( tyckte BADDAN TILL KITTY kunde åka fyfan hatar verkligen henne USCH vikken människa.... UT UT UT UT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen fick jag present av mamma o pappa dom tyckte jag skulle ha det efte allt som har hänt o nu de mesta klart...
Jag fick  2 Biljetter till HIGH SCHOOL MUSICAL den 28onde MARS kl 16.00 på Göta LEjon fyfaaaan vad roligt.. Var inne där igår o kolla o tänkte faktiskt boka till oss men jag sket i de TUR DET HAHA !! FAAN vad jag blev, bättre flr kan man inte hitta JAG E LYCKLIG  !!!
Vi kom hem för en timme sen drygt ooo jag ska snart slänga mej i sängen får se om jag orkar börja läsa Mia Törnbloms bok Så dumt... skulle börjat för länge sen men inte kommit igång... Jag vet att de e en sån bok som när man väl börja läsa kommer ja inte vilja sluta läsa haha.....



Jaaa.....

Lite bilder var ett tag sen de va bilder i bloggen...


 Mamma hade hällt Natrium salt innan för plåstrerna så det skulle lossna bätte DÄRFÖR det sr grymt äcklig ut ( oo alla mina blåmärken ).


uschh jaa



 Stygnen är plockade sÅ SKÖNT...

  Jaaaa Jag och min Mamma <3

 O  nicke gosar Moffar som vanligt <3


 Och jag fick present av mamma och pappa efter allt som hänt <3

  JAG FICK HIGH SCHOOL MUSICAL BILJETTER .. GLAD !!!!! JAg och mathias ska gå och sen den 28onde mars kl 16.00 på Göta Lejon..

  2 kärlekar på samma bild.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0