SOLEN SKINER HIMLEN E BLÅ, VAD DET ÄR SKÖNT O LEVA DÅ !

Vår lill kille e lös i magen här hemma... = ( men men sånt man får ta ibland.. VI sprang 1 gång var inatt det var mindre roligt.. oo sen var de akut i morse vilket var " bra" för jag kom upp. Var så nära på att lägga mej i sängen igen me ja la mej i soffan iställe o där slumra jag till =/ haha..

Idag fick jag i mej en hårdsmörgås, en liten kopp tee oo sen lite fil wohoooo mer än vanligt =D


Fan vad skönt det är när solen skiner.. ska snart lägga in lite bilder på datorn som vi tog igår ;)
SKa snart börja sminka mej ooo sätta fart oo äta en gång till innnan jag åker.. kl 2 ska jag vara på kev dagis :)
så ska vi till stinsen..... =)

Ikväll blir det troligtvis pannkaka e så sugen på de, eller var det igår.. Så måste springa in på en affär o köpa de på stinsen..

Sitter inne på Facebook haha kul när man börjar lära sig "trög" hahaa Massaaa människor man "känner" eller vet vilka de är som vill bli vänner ooo man blir vän själv hehe :) fick 80 vänner från ingenstans :S haha.....
Tar inte långtid innan de kommer en ny cominuty sidaaa när man precis lärt sig den här haha..


Nu måste jag sätta fart som vanligt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0