upp och hoppa

Jaa....

nu är allt på listan snart avklarat hehe..
Har nyss betala en el räkning som vi fick igår efter middag oo sen ska ja föra över pengar till robin men de går inte ?!
oo sen fixa med pengarna och sååå... väntar bara på mina pengar från bengan i morn för ( bandit båten ) .


Jag var uppe i morse och tog prover nu e de gjort. skööönt har tragit ut på de... Oo sen när ja kom hem gick ja ut med nicke på engång vi gick upp till Polisen o där hämtade jag ett pappet som ja ska fylla i o sen skicka iväg med oo sen får ja tillbaka ett belastnings register.. =) Så nu e det gjort..
Syo tänker ja vänta med ett tag tills jag varit på mina intervjuer såå...

Tvättat har jag gjort, oo jag tänkte försöka bada o klippa nicke idag.... De måste verkligen..


ska små packa ida ska inte ha så mkt med mej, imorn ska ja upp o köpa frallor som jag ska ha med mej som fika:P tänkte inte köpa 100 kronors mackor blääää........

Fort sån mens verk =( Måste kanske ta en alvedon...

Ikväll blir de nog lillen........ =)


Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0