.

yes..

Antar att allt e som vanligt, i sin ordning.. Ajaa... Bajs.Hur länge orkar man?

Jobbat flera dagar i rad nu, skönt det känns verkligen.. Igår tog jag hem min brukare till mej o vi var här hela dagen jäte mysigt!
På freedag ska vi hit igen..

Just nu är Tilda här o sover, hon ska med mej till jobbet i morgon..
Igår var jag o beställde nya utemöbler skit fina med nya dynor o sånt till men de var beställnings vara på de men de kom idag så vi ska hämta de i morgon.. pappa mamma oo mathias har jutit grunden till altan nu såå förhoppnings vis om trät har kommit så ska vi skruva i helgen .... YEEH !!
Mathias ska på painball i helgen, jag ska nog till stranden på lördaagen nånstans med tilda o familj eller så blir de hemma hos henne o sola vid deras pool . . . Vi får se...
Jobbar bara en vecka till sen e de semester LÄNGTAR!!


sjukt att sommaren går så förbannat fort...




Nu ska ja hoppa i säng o sova o upp i morn bitti igen...


NATTI!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Skicka bilder till min mejl och om du vill byta färgen på "rubriken" och vilket namn det ska stå i headern.



Sen även inloggningsuppgifter så lägger jag in den. du kan byta lösen när jag är klar.



min mail: [email protected]



kramkram sussi

2009-07-06 @ 18:02:54
URL: http://sweetsdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0