Mot mamma o pappa

Regnet det bara öser ner oo de blir bara mer ooo meer =/ suck men lite mysigt är det också hihi..

Jag pappa o mathias har varit på Brägårdn i ösregnat tidigare idag oo köpt de mesta dels till altan oo jutning o sånt så får vi se om vi börjar i morgon eller söndag beror på vädret..

Vi ska vara nere hos mamma o pappa nu kl 6 o äta lite mat o sen spela lite kort kanke sen åka hem  mysa till en film ;)
Tänkte sätte mej o fixa naglar, för en stund sen satt jag med fotbad oo filade fötterna ooo hade ansikst mask o i morn ska ja raka benen o såååå..

Imorn ska mathias o springa i fjärdhundra kl 11 o då tänkte jag dra till jakan med tjejerna beror på när de är klara, ooo  fixa dricka in för i morn o såå o sen  de ska väl kolla på kläder..Får se om ja åker hem tidigare beror på vad klockan blir  om vi ska börja med altan!!!
Imorn blir de fest i Bååååålstaa inte bestämt var ännnu men det löser sig ;)



Nu måste ja sätta fart ...
ska nog tända en brasa när vi kommer hem ;)


Kommentarer
Postat av: Ems

Jo jag vet, hatar pengar, ska nog gifta mig rik så jag slipper de här problemet:p

2009-06-12 @ 20:20:52
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0