Natti Natti

Riktigt trött tror jag ? :S Nästan lite huvudvärk.. Vi har en brasa här inne det e skönt ute är det förjävligt väder..

Nu kom lillkillen oo kröp intill mej oooo la huvudet på tanngenterna han förstår inte vad jag gör haha så söött men lillskit....

Tjejerna åkte precis här ifrån..... Riktigt kul att de kom hit  o hälsade på * GLAD * Men de var tvugna att åka men förstår de blir snabbt mörkt nu, usch på sönda vänder de igen dååå går de mot MÖRKA tider brrr =(

Vi åt iallafall NEGERBOLLAR mohahahah..... Yeees o prata lite om morgon dagen, ska hämta upp dom o sen åka till jakan oo titta lite o äta lunch tillsammans oo sen ska jag hem...



Jag orkade inte göra naglarna idag. =( hoppas jag orkar göra de i morgon förmiddag eller lite senare.
Pusspussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0