Rapport

Todeluu på er..



Helgen gick fort som vanligt suck..    

I torsdags slutade jag sent oo då följde sofie med mej hem från bro igen.. Jag färgade utväxten på henne och sen pysslade vi med lite hemma..


Fredags - Vi gick upp oo fixade oss o sen åkte vi iväg till Student, Mathias kusin Alexander tog studenten.. I Jakan, vi åkte dit oo sofie följde med  o det var jätte kul verkligen.. Kändes konstigt att gå på en student rös i hela kroppen fick återkänsla när man själv gick igenom hela tåget i stan ooooo det var så vaarmt.....  Synd bara att Alex kom hem så sent från flak åkandet oo vi var tvungna att gå tidigare för vi skulle på 40års kalas då Caarol fyllde år..

Vi skynde oss hem oooo sen sprang ner till Tilda oo dom men  Carol kom senare  än vad alla trodde såå de blev sen middag men men hehe..Det vart  VERKLIGEN LYCKAT ialf.... Mycket folk oo godmat o dryck.... Jag drack för första gången på väldigt länge( sist i Nov ) ooo jag vart riktigt onykter.. Men hade full koll men men det var mkt treevligt hihi......


Lördag -  Sov vääääldigt länge usch var en seg dag =/ jag o sofie gick upp vid 13.00 mohahahahha.......

Ooo sen klädde vi på oss o fixade oss sen drog vi iväg till Märsta/sigtuna o hälsa på Robin o kalle, var kul o se dom det var verkligen länge sen... oo kul o se deras nya lägenhet verkligen jätte fin !! oo på kvällen drog vi till Tommy nere i skokloster ooo  oo Bastade verkligen jätttte skööönt..... Nere vid vattnet vi tog vårt första dopp hihi hahaha.... Höll på o basta till 01 haha tror jag!!oo sen åkte vi hem o la oss. .

Sööndag - Gick upp hyffsad tid oo andreas  o planerade ut tomten  Mathias och pappa var med ute hela dagen  medans jag och sofie städade huset och pillade med andra små saker o flyttade på dom osv, sen satte vi upp våra 3 hyllor på väggen samt satte ihop dem.. HAHHAHA ni skulle sett oss IDAFIA AB HAHAHAHAH A!!!! Jaaa fint blev det ialf.. Våran plan var att åka till sigtuna på kvällen ner till vofflan men blev inte såå. Vi gjorde riktigt god middag ialf ooo seeen skickade david mess oo fråga om vi ville komma över o klockan var över 9 men vi pallrade oss i väg ooo var där en stund samt davids bror oskar med tjej mickis ... Det var skojj synd bara att det inte var LÖRDAG sucuuk L

Jaaa de var vår helg.....
 
Idag har jag o fia varit nere i sigtuna oo åt en mjukglass synd bara att det blåste så, vi tog en glass o satte oss i bilen. Nästa gång hoppas jag att vi åker båt dit ;)..Imorgon blir det BASTU  nere hos tommy igen såå hoppas vi på att kunna grilla där nere.. myyysit..


Just nu sitter jag på jobbet, tanten sover o här sitter jag! Fia är hemma nu men följer med mej hem ikväll igen. Vi ska göra ansikts mask oo  mysa o måla om naglarna hihi...

På torsdag börjar fia oo jobba ooo det kommer bli as tråkigt L men men ... oo Jag har en helg kvar oo sen jobbar jag nästa helg =( suck oo sen börjar jobb allvaret nästa vecka o fram till semestern typ !!!

I helgen hoppas jag att det blir fint väder så vi kan få en BÅT PLATS NÅGOT FUCKING GÅNG ! Men vi får se, Aimee kanske kommer o hälsar på SKRUTTAN  <3..

Men Meen sååå ligger det till SHIT vad jag längtar  SEMESTERN !!!!!!!!!!!!!!! Samma sak med tomten det är PLANT nu, oooo snart ska vi gräva jut hål oo sen bygga altan.. ;) YEEH..

Men men  Nu måste ja forsätta titta Rederiet BYEBYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0