Snart helgen IGEN haha!

Sitter och väntar på Mathias som ska komma hem.. Han slutar tio över 3 men har varit o sprungiit oo sen ner till fotvård oo de tar ju 2 härliga timmar oo sen hämta lite grejjer som har kommit med posten till köket från ikea...
Jag har lagat mat idag blev det köttfärs sås oo spagetti  de gick snabbt idag.

Har precis tänt en brasa mysigt.. Så jävla rått oo jäkligt ute, men måste snart dra på mej jackan ooo gå ut med små killarna.

Idag har verkligen varit en seg dag inte gjort mkt... hade en het diskussion med M mitt på daan oo sen var de frukost o sen kom hennes mamma o hämta henne eftersom hon börjar jobba imorgon! Jag gjorde choklad bollar.. wohooooo har bakat för första gången i mitt nya kök *LER*  plus att mamma kom förbi i morse med en nybakat bull påse hehe så ikväll blir de lite fika till någon film eller så..
Sen hoppas jag på att vi ska kunna bestämma oss om en vägg dekoration som vi ska ha i köket men de finns många fiiinaa men mathias har inte fastnat för något speciell....Så vi får seeeeeeee..


Helg snart.. Jobbar i morgon dag oo sen på kvällen kommer nog Andreas vår grävare oo gräver de sista hoppas jag.. I morn skulle de bli mkt bättre väder också...

Ledig fredag lördag o sönda sen börja nästan hela jobb vecka nästa Vecka!
Får se vad som händer i helgen, vi får se om de blir hyffsat väder för att lägga i båten i vattnet men aa de kanske får vänta.. På lördag vet jag att Mathias ska springa Fjärdhundra loppet i enköping får se om jag o vovvarna åker med o tittar.. Hoppas också att sofie kommer hit på freda igen, isåfall kanske jag får hennes sällskap när vi ska kolla på mathias om vi nu gör de...

Jag satt här idag o fick en känsla av att gå ut oo vart jätte sugen, men inen annan verkar vara likasugen =(
Så vi får väl vänta o se till lörda men lite svårt för oss för vi måste fixa hundvakt samt måste kolla med pappa vad han planerat o så............ De återstå o se  =)
 Eller om de blir hemma fest men tyvär ingen  vi känner som ha de så :S


Nuuuuu blir de nog film sen VOFFAR HUNDARNA FÖR HUSSE KOMMER HEM NU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0