1dc snö

Jaaa fyfan vad kommer all snö ifrån?!
Var nyss hos Tilda åkte dit vid 4tiden o kom hem nu.... åt middag där  o såå..
De snöade när ja åkte dit men när ja åkte hem så var de 1½ dc snöö :O Men de gick bra körde i 60 km hela vägen hem hehe.....

Intervjun idag gick bra tror jag... Frågade massa frågor o de var 3 tjejer som intervjuade mej.
De var barn från 6-30 år med olika handikapp så ja ! De skulle höra av sig i början på nästa vecka..

Imorn väntar en ny intervju får se om den går lika bra ;) Pappa ska följa med eftersom ja inte riktigt vet vart det ligger, någonstans i uppsala hehe..... så vi ska följa GPS......



Längtar verkligen till återbesöket på torsdag i norrtälje, känns som jag komme få jätte mkt skäll :( jag vet inte kanske för att jag inte alls får i mej allt jag behöver saamt det händer inte så mkt =/ .... eller att de går för trögt..
Men det jag själv vill ta upp är att min mens har kommit tillbaka i sambandet med operationen ( förut fick ja aldrig mens för mina mini piller) jag hade nästan glömt hur det var att ha mens men jag har haft mens ända seeeeen jag opererades ooo riktigt mensverk jag orkar snart inte längre... Jag blir trög i magen ( ofta ett tecken när ja får mens annars ) saamt mår illa hela tiden ( därför jag inte kan äta). Det blöder hela jäkla tiden saamt inga tabletter fungerar heller.....
 Vet inte vad jag ska ta mej till snart känns som ja tappar MASSA BLOD! samtidigt för de där jäkla mensen sååå går jag ju aldrig ner i vikt för jag har så mkt vetska i kroppen...............

Iofs har jag tappat SNART 14 kg meeen de går trögt ändå hoppades på att de skulle hända men de gör väl kanske de när jag börjar träna oo börjar bygga upp en kropp!




Nu e de snart läggdags om jag o nicke ska komma upp i morgon kl 10 ska vi va hos pappa o kl 12 ska jag vara i uppsala...... Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0