Besiktning IDAG !Wohoo

Idag vart de sova lääääääänge :O usch men sen gick jag ut med Nicke oo då mötte vi linda vår granne o stog o pratade en bra stund ska faktiskt blir tråkigt och flyta från dom =( vi har kommit varandra närmare . . .
Drömde sjukaste drömmen inatt om gamla grannar under oss =// Tur det var en dröm....


Kl e mkt... Jag har betala en räkning som jag inte fått o nu fick ja påmininelse på den aja skit samma ja betalade den nu ialf =)  Om en stund kommer Mathias och hämtar oss ( mej o nicke) så ska vi förbi o hämta pappa o sen ska vi till huset ooo besikta det samt vi ska möta upp nisse där ( han som säljer de ) samt vi ska skriva på kontraktet oooo sen FÅR vi nyckeln idag hahahaha... Men vi börjar inte förns fredag.

Har en DEL samtal att ringaa usch måste ringa alla BOLAG oo kolla när man senast måste säga upp alla abonemang...
Glocolnet.
Energi bolaget.
Byta adress på de flesta ställen.
ALFA kassan o kolla när jag får mina pengar!


Aaa ne nu ska ja se REDERIET OVANLIGT VA?! MOhahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0