Hus ägare samt husrivning

Hej på er...
Jag har verkligen int haft tid o skriva synd jag vet =/ men i fredas var vi på banken o fixa lite ärenden ooo sen åkte vi direkt ut till mamma o papap o käka lunch oo sen drog vi till HUSET !
Vi började rivaa på en gång mathias och pappa började i förådet och jag och mamma inne...
Vi höll på till halv 8 o sen åkte vi o beställde mat o sen hem o kolla på Lets Dance o sen sov vi över hos mamma och pappa.... upp kl 8 på lörda morgon äta frukost o sen tillbaka till huset....

Igår var mathias föräldrar och bror samt min bror med också.. De gick fort vi var 8 st... oo vi fyllde conteinern ganska snabbt hehe  =D meen nu är det värsta över vi har slängt ALLT gammalt som sagt vi fick huset precis som det var eftersom det är ett dödsboende oo vi kom överens om det såå gjorde vi såå men nu är det ute.. ;)
Mathias o pappa o robban (min bror) började riva väggarna i går... Från början fanns de en liten toalett rum med handfat o mulltoa oo sen brevid ett rum med dusch o tvätt typ oo sen kom köket JUST NU är alla dessa väggar riva för nya ska sättas upp.....
Vi väntar också på alla hantverkare som ska komma  o kolla.. Rörmockare, elektricker, kaklare.. Nu känner vi alla dessa hantverkare så de känns bra !


Allt känns jätte bra för oss båda vi längtar tills allt e klart fast de kommer ta tid... Meeen att se nicke njutaaa av en egen tomt gör en så vaarm !!!!!! Han e veerkligen lycklig där ute på landet !

DEt går undan som sagt vi tänker hus, vi andas damm oo hus, vi planerar hus, vi pratar hus, vi drömmer hus..
VI ÄGER ETT HUS * L   E  R *


Imorn blir de till o äteranmäla sig till arbetsförmedlingen,akassan,försäkringskassan ooo lite till....
Seen ut till mamma o pappa o plocka upp all EL avfall o åka o slänga av de på tippen i bålsta o samtidigt ska vi hämta upp mathias efter jobbet..

Någon dag ska åka till Bauhouse oo kolla kakel :) Känns lite skumt hehe vi e fortfarande ovana!
Själv har jag rivit ner massa gardiner o skruva ner gardinstänger ooo tagit bort massa skruvar o spikar i väggen medans gubbarna har rivit vägg........

Nu kommer lite bilder till er begäran!!!!!
ALLA bilder finns på bilddagboken :)


           


Jag råder er att gå in på www.bilddagboken.se o sen söka på idagedda oo komentera där i stället DÄR finns ALLA bilder dessutom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0