min tur nu?

Mathias har varit lite krasslig som alla andra höll ja på att säga, förra veckan gnällde han om ont i örat så han var hemma torsda o freda oo tyckte de blivit bättre men nu klagar han på halsen oo hostar en del samt massa slemm oo nu känns det som om det är min tur, konstig känsla i halsen hoppas det går över fort....

Vi åkte ut tidigare idag  o mamma visade ritningarna hon hade måla upp som förslag på badrum samt köket och  båda kommer bli kanaon tur man har en mamman som kan.. Fråga henne faktiskt varför hon inte sökte som arshitekt eller vad fan de heter haha... MAthias o pappa rev lite från väggen medans ja o mamma åkte hem  o hon börja med maten!

Nu e vi hemma igen . .
Kan berätta att jag inte fick någe av jobbe jag var på intervju på... men men sånt till livet. Just nu känner jag mej jävligt vilsen bara =/ Får se vart mötet i morgon leder någon stans...

Ska till kungsängen halv 9 oo gå på möte oo sen hem o gå ut med Nicke o sen hämtar mamma upp mej oo så åker vi till Ikea & Bauhouse oo kikar lite.... måtten och såååå! Sen hem o hämta mathias o sen ut till häggeby igen!


nu kom ja på att ja måste mäta sängen för pappa ville mäta såå han ser att den går in, OCH sen blir de titta på Spårlöst försvunnen o sen REDEIET oo sen sova ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du dyslexi?

2009-03-10 @ 07:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0