Moa...... Mig





Jag har gått ner 16,5 KG !!!!!!!!  YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH

Fördelar.

PIGGARE
ORKAR MER
FOLK SER PÅ EN
KAN INTE ÄTA SOM FÖRR


M.M

NACKDELAR.

TAPPAR FÖRBANNAT MKT HÅR
TUTTARNA BLIR MINDRE, ( snart strumpor i BH haha)
ALla Kläder är som pyjamas.
Kan Få dumping ( äta för fort eller för mkt ) oftast för mej för fort.
ALLA Mediciner varje morgon men men. SKa man va fin får man lida PIN..


Annars stolt över mej själv... BARA 4 KG kvar tills VIKTEN då jag och mathias träffades..YEEH...........






Är så trött i armarna efter all hus jobb samtidigt känns de jäkligt bra... Svetten rinner, igår lasta ja ut 8 flytt lådor i bilen o en MASSA annat ooo var helt slut upp o ner  i den här förbannade trapp uppgången!
Men men Nu e det snart dags...

Nu är det bestämt vi flyttar ut  Den SISTA APRIL !!!!! så den andra killen får lgh den första maj...
Och den 8onde ska vi ha besiktning..
Idag kanske de äntligen kommer att se ut som ett flytt hem här känns som man packar o packar men de syns inge men idag ska vi upp till tippen o slänga en  del som möbler.... SKÖÖNT !
Sen ska vi till huset oo jobba oo sen blir de middag hos mamma och pappa OCH IMORN börjar jag gå brevid som personlig assistent igen!!!!!!




VAD VUXEN MAN KAN BLI FORT !!! mohaha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0