På Gång Igen !!!!

Idag ringde Eva från upplands bro komun och sa att hon hade lite jobb till mej ;)   *Äntligen*
En dam i Bro som var utveckligs störd... Kommer säkert bli jätte roligt det fanns en rad för mej ialf, blir kanske inte så jätte mkt jobb men men.. Lite ialf !

Huset går fint, vi åker ut varje dag efter mathias slutat så det är fulla dagar..
Idag är var jag och pappa iväg till BauHause oo tittade på det där kaklet som vi hade hittat till golvbadrummet eftersom det var halva priset på de..Vi åkte dit ialf och det fanns kvar så vi köpte vi en del samt vi köpte de kaklet som ska sitta på väggen med några dekor motiv också jätte snyggt *ler* ..
Sen köpte vi en del annat som plyfa skivor och isolering och sånt!


När jag kom hem började jag rensa lite i lådorna och sååå, finns en del o slänga..
vi måste snart börja packa på riktigt eftersom vi förmodlingen flyttar tidigare än planerat =/ ..
vi ger nog ifrån oss lägenheten i slutet på april såå tar den andra killen som ska ta över den 1a maj troligtvis......


Annars händer det inte spec mkt, mkt hus jobb oo på sönda ska vi på DOP till Mathias kusin som fått barn.....
Annars kanske ja ska träffa lillen och sofie på lörda vi får se vad tiden räcker till !!!!



Jag har inte så mkt att berätta.... Ni som läser bloggen kan väl ge förslag om på vad ni vill veta? vad ja ska skriva om....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0