På väg

Ja så sånt som de står..
Jag o nicke åker till mommor o moffar  nu... Vi ska lasta på al El avfall o sen hämta upp mathias på jobbet och sen åka o köpa gips väggar tror jag o lite annat!
De blir middag hos mamma o pappa idaag..

Har hunnit med o ringa försäkringskassan,akassan.. Samt varit uppe o åter anmält mej på arbetsförmedligen..Måste ba få en tid ska ringa min handläggare. HAr hunnit med att ringa 2 st förskolor också i skokloster KUL det är där jag verkligen vill jobba också HELST brevid mio skolan!!!!

Har hunnit äta lunch oo se Rederi avsnitt!

Imorn blir de intervju i upplands bro komun som ledsagare vi får se vart de leder fort inte hört något om jobbet jag sökte här nere i Bålsta!  men de i uppsala fick jag inte o de var väl tur de för de ville ja inte ha...



Neej nu måste vi åka så vi får något gjort..Sen har mama bakat nya färska bullar!! mums



MOT RENOVERING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0