Kryssnings sumering inkl BILDER

Kryssningen blev verkligen lyckad efter lite strul men men =)
Bilder kommer längre ner..
Det var verkligen super kul vi var ett rijält gäng, lillen full, bengan leta ragg, sofie på G för o mucka hahaha..
O jag bara garva åt alla haha..
Själv åt jag för fort natten till lördagen gick ja o fia ner till resturangen ooo skulle käka då jag köpte mej en sallad o inte tänkte mej för ooo tröck i den oooo sen fick ja så kallad dumping.... Kändes som någon ströp mej det värsta jag varit med om men sen hosta jag bara till oo jag kräktes i min egna sallad bara o slänga =/ men men !!!!
 Kul kväll var som sagt nykter men de var lika roligt för de .... Skönt hytt, A hytt med fönster samt en liten platt tv då vi låg på lördag morgon o kolla på film på Canal + . ..

Vi kom i land vid 18.15 o jag har nog aldrig sprungit så fort i hela mitt liv tror jag . .
Jag o fia skyndade oss verkligen upp till T banan på gärdet oo sen tog den mot T centralen oooo oo då var de 3-4 minuter kvar till den skulle gååå vårt tåg alltså å vi verkligen sprang typ fyfaan helt slut sen.. HOppas verkligen konditionen blir bättre Mohahahaha.....
Själv bar jag på 3 rullar snus, 3 limpor cigg , Godis... , 2 stora jäger flaskor  Jaaaa O det RÄKTE haha fyfan....
Men vi hann ialf oo mathias mötte upp mej o vi åkte ut till Tilda med famlj o mös till melodifestivalen oo snacka skit...
Alltid lika trevligt jag kommer alltid att älska den där familjen ( önska bara att barnen kunde vara smååå igen )
William verkligen växer i mina ögon dag för daaag....
Tiiilda min skrutt hon har ett tepmrament ( precis som jag ) oooo Tål det mesta..... Min egna lilla flicka, jag verkligen längtar tills jag o mathias gifter oss oooo du får gå där bakom oss som täääärna ååh <3.....

Killarna börja bli stora, wiktor börjar gymnasiet i år ooo umgås med o mer med mathias...
O philip bara tänker på tjejer han ojoj <3 mina egna lilla favorit barn + KEvin sååå klart... <3 . .

Jaa ialf *lipar*

Imorse sov vi länge sköööööönt...
  Vi gick upp ooo åt frukost sen åkte vi ut  till mamma o pappa o fika o hämta en massa tidningar som vi ska ha glasen att slå in i när vi packar ner de.. ( vi skulle ha börjat packa idag men vi har inte gjort det ännu ). Sen fika vi där oo bi prata kök ooo badrum eftersom pappa hade varit uppe o tagit mått på huset o sååå.....
Vi diskutera skåpsluckor oo färg oooo vilken form av skåp oo sen vitvaror o såå.. DE kommer bli riktigt snyggt tro mej ;) ..


O sen när vi åkte hem gick vi in på Ica o handla åå ja var så sugen på fläskfilé oo potatis gratäng ooo så köpte vi de oo har ätit de nu..

BECK böörjar om 20 minuter men ikväll är de ingen bra beck så ska småkolla lite bara.... Sen är de sova oo ladda batterierna till i morgon för dåå är de intervju kl 1..... såå ska plocka lite här hemma kanske börja packa om jag inte fastnar framför rederiet...


Vi hörs ii morgon..

Bilderna talar för sig själva Bäst så ;)

                  

Jaaa vet att det är många Ego Bilder meeeeen de finns folk som inte vill vara med så respekterar de :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0