Årets Julklapp | Bästa bloggaren.

Shit vad trött jag är..
 Bliiviit stressigaa mornar denna vecka.. Jag e trött barnen e trötta det e kallt  o det är mörkt :(
Barnen är i skolan och på Dagis oo här sitter ja o kollar på Tv4 då det handlar om Bloggare runt om i Sverigee..
Albin e här han kom kl 9.. Just nu ligger han o sover en stund i sängen o ska komma upp o äta lunch. Sen kl halv 2 ska vi åka o hämta tjejerna...

Ang Bloggarna så finns de såå många bloggare.. Det var någon som frågade mig hur många bloggar jag läser varje dag o det är fler än jag själv tror tills jag räknade alla på FAVORITER!.
Räknade ut att de blev 48 ST!! Varje daag... ( fler än jag själv trodde) Dessutom läser jag vissa av dessa bloggar flera gånger om dan..

Några av dom jag läser är.
Hanna Graaf
Magdalena Graaf
Anna Book
Starkastestjärnan ( viktor som dog av Cancer iår 1½år gammal).
Kissies
Fokis
Kenzas
Marliee ( livet som småbarns mamma ).
Dempaz. ( Denice gravid med lille bror).
Gaybloggen.


De är några av dessa.. Men om någon skulle fråga mej vem jag tycker bäst om av Kenza / Kissies / Fokis.
Så jaa jag gillar Fokis för att hon hittar så mkt roligaa saker oo gör lite små pyssel som är kul o kolla in.
Kissies läser jag för att se hur sjuk i huvudet en person är?! Hur orkar hon.. Men det är väl så därför så många läser hennes blogg för man "måste " för att se hur hon provoserar.. Men min favorit är nog Kenza men ändå inte.  Anledningen till att ja väljer henne e för att hon E sig själv ( ingen annan) hon  berättar om sitt liv, vad hon gör. Det är mkt bilder oo sen växer hon upp.. Verkar väldigt vuxen..!
Jaaa denna blogg värd asså hahahh...



Ang årets julklapp så hörde ja att de skulle bli en spikmatte, varför försttår jag inte men men..
Har provat en gång oo aldrig mer, det gör ju grymt ont?skulle detta hjälpa mot något?.
O en jävla massa pengar kostar den också. Neeeee de var nog de sämsta alt här blir de INGEN spikmatta ialf..


Nu ska jag in på nätbanken o sen borsta tänderna.. PUSS


Kommentarer
Postat av: Ems

jävlar var många=S

2009-11-12 @ 20:53:47
URL: http://emelieeditlinnea.webblogg.se/
Postat av: Paulina

Jag vill ha en spikmatta haha, ser så skönt ut =P



Hehe ja så skönt, =D nu kan man dela med sig av sin glädje utan att hålla det för sig själv =)

2009-11-24 @ 11:20:30
URL: http://itsinyourblood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0