Gå vidare..

Det var ett tag sen jag skrev..

Har hänt en del meen inget jag vill berätta om här i bloggen ni som känner mig vet vad det gäller.

Jobbet flyter på blir ganska mkt jobb nu oo sen har jag ALbin 2dar i veeckan vilket är jätte mysigt..
O sen är de plugg in för de sista, det är NP om 2,3 veckor... Hoppas verkligen det går bra! Men de ska de nog sen blir de ENGELSKA O PSYKOLOGI B I VÅR.... Engelska Distans o Psykologi  skolan..

Mathias jobbar Natt vilket funkar bra...
Nicke ska till Vetrinären på Torsdaag o Vacinera sig mot Kennelhosta & sen ska de kolla hans tass, haft problem med den förut ooo kliaa oo e alldelles röd oo nu har han börja igeen o har haft tratt snart en vecka. Den är inte populär meeen han ser ut som DUmbooo oo e inte speciellt smidig..... Stackarn haha....

I helgen sooom var, var vi uppe i Bjursås hos Familjeen Sehmaan i deras husvagn & Hydda........
Riktigt mysigt med god mat,spelm,bowling, oo Badaa.. Jätte mysigt var de!

Denna veckaa har ja Albin Tisdag & Fredaag oo Onsda o Torsda e de skolaa oo Jobb.. PÅ fredaa fundera jag på att dra iväg när mathias vaknat till jakaaan till Rusta Jysk o Julaaa.. o Fixa lite ju pynt..
ska köpa gran också samt små stjärnlampor i fönstret i köket i fönstret.....
Om vi hinner får se, vi ska ha albin till halv 5 caaa såå hoppas vi hinner de o sen funderar ja på om vi ska kika o beställa nya FÖRLOVNINGS RINGAR.. såå länge som vi väntat nu, Mathias tappade sin förra året och min e alldelles för stor..
'På fredag blir den nog Bjursås igeeen tror jag.. måste ba dubbel kolla o så vilka som ska dit också,
På Söndag kväll åker jag och pappa iväg på KRYSSNING söndag till Måndag o käkar gott samt handlar lite oo bara myser länge sen vi gjorde nått. Skönt för pappa också att kommma ut lite!
Samt på SÖndag är det min i Mathias 4 ÅRS DAAAG!!!!!!
Vi ska firaa den sen den 8onde JANUARI dåå vi ska på Hairspray *LER STORT *


Men nu ska jag forsätta med Julpyntet här hemma..Ja ni läste rätt haha.. Jag gillar de inte igentligen men har inge val dåå vi ska fira jul här i år oo dåå e de lite mysigt oo sen orkar jag intee vänta o hade inget o göra så de blev lite början nu.. Julgrans mattan ligger på sin plats ;)
ska förbi mamma o pappa också o sen till Tilda för att hämta en Tidning..





Inom kort kommer en Kvinna uppp som söker SÄLSKAP!! Håll utskick MOHAHHA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0