GRATTIS Älskling på 8års DAGEN!

Älskade vän.. Skulle kunna skriva en hel bok om dig men de orkar jag inte haha..
Går den lätta o lata vägen.
Alla som känner mej vet min kärlek till denna Människa..Att jag har uppfostra henne samt lärt henne o gåå o hon sa IDA före Mamma hahaha.. *stolt* Haft henne i alla skeden sjuk som frisk. Många gånger hon varit med mig i skolan på olika angaskemang(stavning?) På massa jul avslutningar, sommar aktiviteterar. O vissa dagar.
Kan aldrig beskriva min kärlek till denna människa NOG som precis hon o hennes 3bröder! Alla är mina Syskon/ samtidigt som jag känt som de varit mina endel.. De är en del av mig. 8år av mitt liv har tilda med sig..
Hur många gånger jag har valt att sova där istället för hemma, tilda har sovit hos mig, hon har varit med mig på teater,lekpark,shoppat träffa kompisar, raggat ALLT!!!! Hon skulle nog kunna skriva en bok om mig hahaha  ;)
Idag bor vi betydligt närmare varandra än förut då man var tvungen att ta bilen nu kommer ni o går precis som ni vill med cykel eller går..
Känns skönt o ha dig på nära håll nu..



Neejj Älskling nu ska jag sluta det enkla jag ville säga var att Jag Älskar Dig & GRATTIS på FÖDELSEDAGEN.
Ikväll blir de Vuxen kalas med släkt o familj i morron blir de barnkalas då vi ska dit igen för tjejerna är bjudan..













Kommentarer
Postat av: Amanda

Är det ditt barn? :)

2010-01-07 @ 14:07:52
URL: http://maanndisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0