1a oktober.

Här sitter vi 3brudar och tuggar knäckebröd haha..AImee fick de o knapra på så vart jag sugen o gick o hämta jag med o sen kom martina också med knäckemacka hehe....
Vi var iväg till klädjätten idag skulle kolla efter jacka men hittade ingen =(
Men hittade ett par byxor & en lång tun tröja vit.

Sitter o tittar på Riverside på svt.se just nu ( en annan del av Andra Avenyn ) Meen de hackar bara för jag har Usb 3nät just nu! Suuck..

Har inte bestämt som sagt vilken dag jag ska åka hem får se. Imorn skulle de bli kalt o  jävligt o vill inte åka då men kanske kör i morn kväll.
Beror fort om vi ska ha nån fest på lörda eller om de blir utgång.. :)

PÅ söndag blir de Mickelsmäss med Bror o Helen ialf..Hoppas det är fintväder bara.




nu står det en liten dam bakom datorn o drar i ALLA sladdar o tycker ja ska stänga ner här haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0